ביקורת ליקויי בניה : מהי ומדוע חשוב לבצע אותה?

ביקורת ליקויי בניה

ביקורת ליקויי בניהאם רכשנו דירה, הדבר הראשון שאנו רוצים לדעת שהנכס שלנו ראוי למגורים ולא נמצאים בו ליקויי בנייה שונים ולכן, ביצוע ביקורת ליקויי בניה חשובה בהחלט.

חברת בדק בית 24/7, יודעת שליקויי בנייה יכולים לבוא לידי ביטוי בפגמים שונים או כשלים בתוך מבנה מסוים, אשר בעקבות בנייה שאינה נכונה או מרושלת, אנו עלולים לשלם על כך ביוקר הן מבחינת מחיר הנכס והן מבחינת שלמותו.

אחת הדרכים המרכזיות לבדוק את התקלות והפגמים הללו היא באמצעות ביקורת ליקויי בנייה, אשר זו מתבצעת בבדיקת בדק בית.

כאמור, בדק בית מתבצע ע"י מהנדס מומחה אשר עבר הכשרות בתחום. מה אנו מקבלים במסגרת הביקורת, מה בודק המהנדס ומדוע זה חשוב כל כך? את הכל תוכלו לקרוא בכתבה הבאה.

ביקורת ליקויים בנייה : האם זה כל כך חמור?

כמה פעמים היינו בטוחים שבבית שלנו אין פגמים, בין אם אמרנו "הבית שלנו חדש, מה כבר יכול להיות בו", או בין אם אמרנו לעצמנו שאנו מבינים ומכירים כל פינה בבית שלנו, שווה לעשות חשיבה מחודשת. לעיתים, קיימים ליקויים רבים אשר יכולים לגרום לבעיות רבות הן מבחינת הבנייה והן מבחינת החומרה שלהם.

כך לדוגמא, אחד הליקויים המרכזיים שמהנדס מומחה יכול למצוא ולזהות הוא התחלת עובש.

באמצעות זיהוי מוקדם של בעל מקצוע מומחה אנו יכולים למנוע את התפשטות העובש וכתוצאה מכך לגרום לנזילה על הקיר להיעצר בזמן רגע לפני שהיא מתרחבת ואנו עלולים לאבד עליה שליטה.

ביקורת ליקוי בנייה: מה אנחנו מקבלים?

במסגרת בדק הבית, בו המהנדס בניין מבצע את הביקורת, הוא יגיש לנו דו"ח מסודר ומפורט בו יכללו ליקויי הבנייה השונים אשר נמצאו בדירה שלנו.

חשוב לדעת כי הדו"ח שהוא ייתן לנו נחשב קביל בבית המשפט.

כך באמצעותו, אנו יכולים לתבוע את צד ב' במידה והיו ליקויי בנייה שלא דווחו עליהם או שהוא אינו רוצה לתקן.

חוק המכר נועד לדאוג לרווחתו של הרוכש הפוטנציאלי כי הקבלן מוסר את הדירה בצורה ראויה . מחוק זה עולה כי קבלן מחויב להעניק אחריות ולתקן ליקויים שנמצאו לאחר מסירת הדירה לקונה.

מה המחיר של ביקורת ליקויי בנייה?

אין ספק שאחד הדברים החשובים ביותר בשבילנו שאנו רוצים להזמין בעל מקצוע מיומן ומקצועי, הוא המומחיות שלו כדי שיבצע את הבדיקה הטובה והאיכותית ביותר בדירה שלנו.

חשוב לדעת כי לבדיקת ליקויי בנייה אשר מתבצעת בבדיקת בדק בית לא קיים מחיר אחיד והוא משתנה בהתאם לפרמטרים שונים : בעל המקצוע, הותק שלו בתחום, הניסיון שלו, סוג הנכס וגודל הדירה וכך גם החברה בה הוא עובד. ככל שהחברה מקצועית, ותיקה ובעלת מוניטין בתחום, סביר להניח שהמחיר יהיה גבוה יותר.

למרות זאת, כאשר מדובר בבדיקת ליקויי בנייה חשוב לדעת שבעל המקצוע יהיה בראש ובראשונה מקצועי.

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email

תנו לנו לעזור לכם!

פנו אלינו לייעוץ ללא התחייבות!

חייגו אלינו 077-8043735
או השאירו פרטים:

וואטסאפ
וואטסאפ
Scan the code
בדק בית 24/7
שלום,
אפשר לשוחח גם בוואטסאפ :)
Call Now Button