בדק בית לדירה חדשה: הבדיקה שתחסוך לכם כסף

בדק בית לדירה חדשה

בדק בית לדירה חדשהאתם עומדים לפני רכישה של דירה חדשה? ראשית, מזל טוב וחשוב שתבצעו עכשיו בדק בית לדירה חדשה, כי פעמים רבות אנשים מחליטים לסגור על הדירה ולקנות אותה מבלי לבדוק אותה לעומק וזו טעות!

אנו בחברת בדק בית 24/7, יודעים שכאשר אנו קונים דירה חדשה מקבלן אנו צריכים לוודא כי לא קיימים ליקויים שונים בדירה החל מבדיקת המבנה כולו ועד לבעיות חשמל, איתור נזילות וכד'.

על הקבלן להביא את הנכס במצב ראוי למגורים. במידה ולא תבצעו את הבדיקה הנדרשת, אתם עלולים להיתקל בבעיות פוטנציאליות, אשר אותן אתם יכולים לגלות בשעה מאוחרת יותר.

כדי למנוע מכם את כאב והראש, אחד הדברים החשובים שיש לעשות הוא לשכור את שירותיה של חברה מקצועית עם מהנדסים, להם וותק רב בתחום.

המהנדסים יספקו לכם דו"ח הנדסי מקצועי ומפורט בו הם יכתבו ויפרטו בצורה מעמיקה את הבעיות בדירה, אם קיימות כאלה כמובן, רגע לפני שאתם מקבלים את המפתח לדירה.

מהי בדיקת בדק בית?

בדק בית היא בדיקה אשר מתבצעת רגע לפני שאתם מחליטים לרכוש את הדירה. באמצעות בדק הבית לדירה החדשה שלכם, מהנדס יבצע בדיקה מקיפה ויסודית לנכס שלכם ובה יסקור ויבדוק האם קיימים ליקויי בנייה שונים.

חשוב לציין, כי לעיתים, אנו סבורים כי אנו יודעים את כל הליקויים הנמצאים בדירה שלנו, אך עם זאת, ישנם ליקויים אשר אינם גלויים לעין, ורק בעל מקצוע מקצועי ומוסמך ייאתר אותם בעזרת כלי עבודה מתקדמים ומשוכללים.

בדיקת בית הבית מתבצעת בפגישה אחד על אחד עם המהנדס ועשויה להתבצע פעם אחת או יותר, הכל תלוי בליקויים השונים, גודל הדירה, סוג הדירה והבדיקות השונות שמתבצעות ע"י המהנדס כדי להעניק דו"ח מפורט ומקצועי, בו תוכלו לעשות שימוש לאחר מכן.

מה הוא חוק המכר של בדק בית לדירה חדשה?

כדי להגן על רוכשי דירות יד ראשונה מקבלן, נחקק חוק המכר שמטרתו הוא לשמור את זכויותיהם של הקונים הפוטנציאליים של הנכס.

החוק קובע כי על הקבלן להביא את הדירה ללא בעיות הנדסיות כאלה ואחרות.

במידה ויהיו כאלה, הרוכשים יוכלו לתבוע את הקבלן בגין אותן תקלות והם יהיו זכאים לפיצוי כספי עבור הנזק שנרשם בעת בדיקת בדק הבית.

מי מבצע את בדיקת הבית לדירה החדשה?

שאלה טובה וחשובה. רגע לפני שאתם מזמינים בדיקת בית בית, עליכם לדעת, כי בעל המקצוע היחידי שמוסמך לבצע בדיקה שכזו הוא מהנדס מומחה אשר עבר את ההכשרה המתאימה ביותר בתחום.

לכן בעת בחירת חברה אשר תבצע עבורכם את בדק הבית לדירה החדשה שלכם, עליכם לראות כי החברה היא מקצועית, בעלת וותק וניסיון בתחום ובעיקר אמינה.

תקופת הבדק היא בין שנה אחת לשבע שנים, מתקופת המכירה עצמה, זוהי גם תקופת הזמן בה הקבלן מחוייב להעניק אחריות לליקויים השונים שנמצאו בדירה.

חשוב לציין כי קיימות תקלות שונות עליהן תקופת האחריות משתנה בהתאם לפי המוגדר בחוק.

כמה עולה בדק בית לדירה חדשה?

עלות בדיקת בדק בית אינה חד משמעית והיא משתנה בהתאם לסוג הנכס, גודל הנכס, היקף העבודה וסוג הדו"ח. מומלץ מאוד לשאול את המהנדס מהו מחיר הבדיקה

חברת טרימנל בדק בית, היא החברה הוותיקה והמקצועית ביותר מישראל עם למעלה מ-30 שנות ניסיון.

עם רזומה עשיר ועם המהנדסים המקצועיים ביותר שיש, צרו איתנו קשר ואנו נשמח לבצע עבורכם בדיקת בדק בית לדירה החדשה שלכם באופן הטוב ביותר.

הבדיקה תכלול חוות דעת הנדסית קבילה בבית המשפט. בחברת טרמינל מעניקים את השירות ללקוחות כל המגזרים בכל רחבי הארץ.

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email

תנו לנו לעזור לכם!

פנו אלינו לייעוץ ללא התחייבות!

חייגו אלינו 077-8043735
או השאירו פרטים:

וואטסאפ
וואטסאפ
Scan the code
בדק בית 24/7
שלום,
אפשר לשוחח גם בוואטסאפ :)
Call Now Button