בדק בית לפני רכישת דירה חדשה – למה זה חובה?

בדק בית לפני רכישת דירה חדשה

הצלחתם לארגן את הכסף הנדרש לרכישת הדירה החדשה שלכם? בראבו! אתם בהחלט הולכים להגשים חלום של הרבה מאוד זוגות ומשפחות הרוצים לקנות דירה משלהם, מבלי להיות תלויים בבעל בית כזה או אחר ובצורך לחדש חוזה או לעבור בכל שנה/שנתיים ממקום למקום, ולכן חשוב לבצע בדק בית לפני רכישת דירה חדשה לפני שמתחילים.

כעת רגע לפני שאתם רוכשים דירה חשוב לבצע מספק בדיקות חשובות שיעזרו לכם להחליט לגבי הערך האמיתי של הדירה ולראות שהעסקה אכן תתבצע כראוי.

מהו בדק בית ומדוע זה חשוב?

בדק בית הוא שירות המוצע על ידי אדריכל ו/או איש מקצוע שהוכשר מקצועית להעניק שירות זה.

הבודק צריך להיות בעל ניסיון עשיר וידע רב בתחום הבנייה, האדריכלות והתשתיות השונות מסביבנו.

עבודתו היא לבצע בדיקה מקיפה של הדירה, של הבניין ושל הסביבה על מנת לאתר ולהתריע על תקלות שונות שעשויות להיות בתשתיות, בקירות, בריצוף וכו'.

לעתים מדובר בתקלות שאינן נראות לעין בהכרח כמו דליפת גז, צינור שהתפוצץ בתוך הקיר והנזילה טרם הראתה סימנים או בעל הבית מנסה להחביא אותה בדרך כלשהי, תקלות בנקודות החשמל בבית ועוד.

שירות בדק בית 24/7, נועד כדי לסייע לכם לאתר תקלות לפני רכישת הדירה כדי לחסוך את עשרות או מאות אלפי השקלים שיעלו לכם לתקן את הנזקים לכשתקנו את הדירה ותגלו את התקלות לאחר מכן.

כך תוכלו לדרוש מבעל הדירה לתקן את הליקויים או להפחית במחיר בהתאם.

בדק בית לפני רכישת דירה חדשה מקבלן:

דירה חדשה קונים בדרך כלל מקבלן או מאדם אחר. הרכישה מקבלן תהיה לרוב של דירה חדשה ואפילו כזו שטרם הסתיימה להיבנות בדרך כלל.

כלומר שאם מדובר בדירה חדשה אתם ודאי חושבים שלא יכול להיות שיש בה תקלות נכון? ובכן הסיכוי למצוא בה תקלות אולי פחות גבוה מאשר בבחינת דירה ישנה יותר אולם גם קבלנים לא חפים מטעויות במהלך הבניה, עיגול פינות ותקלות שונות שעשויות להתגלות בדירה, בבניין או אפילו בסביבה: כמו למשל עמוד חשמל מסוכן שעומד להתמוטט בסמוך לבניין, שביל גישה לא מסודר/מונגש, אריח שבור בדירה, דליפת גז שהתגלתה פתאום והקבלן לא שם לב אליה וכו'.

בדק בית לפני רכישת דירה מיד שניה:

לפני רכישת דירה מאדם אחר, גם אם מדובר בדירה שנבנתה על הנייר לפני כמה שנים ובוודאי כאשר מדובר בדירה ישנה יותר, חשוב לבצע בדק בית לדירה וכך תוכלו להיות רגועים ובטוחים יותר לקראת מה אתם נכנסים ואיזו עסקה אתם מבצעים.

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email

תנו לנו לעזור לכם!

פנו אלינו לייעוץ ללא התחייבות!

חייגו אלינו 077-8043735
או השאירו פרטים:

וואטסאפ
וואטסאפ
Scan the code
בדק בית 24/7
שלום,
אפשר לשוחח גם בוואטסאפ :)
Call Now Button